Personlig kommunikation – 6 trin til god dialog på arbejdspladsen

Vi går rundt og regner med, at alle andre mennesker er nærmest ligesom os selv. Og bliver meget forundrede eller sure og kede af det, når de reagerer på en helt anden måde, end vi selv ville have gjort.

Bogen lægger også op til, at man får kigget på sig selv i forhold til de andre: kollegerne, medarbejderne, chefen … og lærer en at sætte rammer for kommunikation. Der er grundige fif og værktøjer til at underbygge kommunikationen med sin krop og stemme – og konkrete råd om, hvordan man får det mest hensigtsmæssige frem i situationen. Og værktøjer til at arbejde konstruktivt med konflikter, at give og modtage kritik, at håndtere sine følelser i kommunikationen og meget mere.
Bogen Personlig kommunikation – 6 trin til god dialog på arbejdspladsen udkom på Gyldendal Business i marts 2012.

Anmeldelser af bogen

Få et gratis uddrag af bogen

Skriv navn og e-mail, så sender vi dig et gratis uddrag af bogen Personlig kommunikation – 6 trin til god dialog på arbejdspladsen.